Sieluni hymyt -haaste

Rouva Sana haastoi minut joku aika sitten pohtimaan Sieluni hymyjä. Kiitos Rouva! Koen tämän postauksen kirjoittamisen erityisen merkitykselliseksi.

puutX

Luonto. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä tärkeämmäksi luonto minulle tulee. Olen osa suurta luonnon kiertokulkua. Se on rauhoittava ajatus.

wp-1464114273173.jpegTämä ikä. Minun elämäni ei enää tapahdu jossain muualla, se on tässä: perheen kesken, kotona, töissä, kävelyretkellä koiran kanssa. Elämä on täyttä ja hyvää. Tiedän jo paremmin kuka olen ja mitä tahdon. Ja entistä paremmin myös sen, mihin minun ei enää kannata voimiani uhrata.

freeimages_coffee-se_hui(shirley) kimViikonloppuaamut. Saan herätä rauhassa ennen muita. Keittää kahvit, lueskella ja mietiskellä kaikenlaista. Olen aamuihminen ja saan aamulla parhaat oivallukset.

wp-1467641817091.jpegPienet kauniit asiat. Pinnat, materiaalit, värit, tuoksut. Hyvä keskustelu, inspiroiva idea…näitä on paljon!

wp-1467643950096.jpegLiikunta: mieli-keho. Harrastin pitkään joogaa, kunnes koin että olin saavuttanut itseni kanssa siinä tietyn pisteen. Olin oppinut joogan avulla paljon itsestäni sekä suhteestani muihin ihmisiin ja maailmaan. Mutta oli aika siirtyä eteenpäin. Nyt käyn Elixiassa ryhmäliikuntatunneilla. Keho ja aivot hyrräävät onnesta jokaisen tunnin jälkeen.

Haastan joka ikisen tämän postauksen lukijan pohtimaan oman sielunsa hymyjä!

 

Kahvikuppikuva: Freeimages.com
Muut kuvat:Virpi Hirvensalo

Save

Save

4 thoughts on “Sieluni hymyt -haaste

  1. Voi, miten ihania sielujen hymyjä Yrtteilijä <3! Ihan superihana postaus; haastehan oli kuin sinulle tehty ;)…

    Ja komppaan sinua niin monessa asiassa (oikeastaan kaikissa, hih), mutta tartun tässä nyt vain ikään. En olisi itse voinut paremmin asiaa kuvailla. Upeasti ja hienosti sanottu Yrtteilijä. Elämä on tässä ja nyt.

    Liked by 1 henkilö

  2. Ihana postaus ja ihanat vastaukset. Sielukkaita vastauksia, jotka olit saanut vielä nivottua ytimekkäiksi, kun itse pukkaan jaarittelemaan aina tuhat riviä. Värit, tuoksut, tämä ikä on kyllä hyvä. Kaikkea sitä on ihana tavallinen onni ja arki. ❤ Kivaa viikkoa ❤

    Liked by 1 henkilö

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s